środa, 29 lipca 2015

Domowe masło orzechowe.

Wykonanie masła orzechowego jest bardzo proste,zamiast kupować w sklepie warto przygotować własne domowe,bo takie jest najlepsze.Ja przygotowałam wersję na słodko z prawdziwym miodem,ale możemy przygotować na słono,wystarczy użyć solonych orzeszków lub masło posolić.Zapraszam:)




Składniki:
 50 dag orzeszków ziemnych ( bez łupin )
miód prawdziwy

Wykonanie:
1. Orzechy wsypujemy na blaszkę i wkładamy do piekarnika,prażymy kilka minut w temperaturze 180 stopni.Podczas prażenia orzechy często mieszamy i pilnujemy ,żeby się nie przypaliły.
2. Uprażone orzechy lekko studzimy,powinny być dobrze ciepłe,ale nie gorące.Następnie miksujemy je w blenderze do odpowiedniej konsystencji,dodajemy miód do smaku.


3. Przygotowane masło przekładamy do słoiczka.
4.Smacznego.

4 komentarze:

  1. Pychota! Polecam jeszcze takie masełko zrobić z nerkowców w wersji na słono :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:)
    Ja uwielbiam masło orzechowe i na słono i na słodko.Następnym razem zrobię jak radzisz z nerkowców.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, nominowałam Cię do zabawy w Liebster Blog Award.

    Jeśli masz ochotę, zapraszam :) http://rudawkuchni.bloog.pl/id,350200731,title,Liebster-Blog-Award,index.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justyna,to już moja trzecia nominacja w tym miesiącu:)
      Zaraz zaglądnę do Ciebie:)

      Usuń