piątek, 4 września 2015

Mój udział w programie ,, Przepis dnia ''

Dzisiaj będzie troszkę inny post,ale związany z moim przepisem.
 Zostałam zaproszona przez zespół Doradca Smaku.pl do wzięcia udziału w programie ,,Przepis dnia'',oczywiście się zgodziłam.Po uzgodnieniu szczegółów i wybraniu przepisu,który miałam gotować wyruszyłam do Warszawy na nagranie.
Na miejscu zastałam bardzo sympatyczną i pomocną ekipę.Oczywiście dopadł mnie ogromny stres.
Miałam przyjemność gotować z Panią Ewą Olejniczak,która jest niezwykle sympatyczną osobą.Udało mi się nawet zdobyć jej autograf.
Razem z Panią Ewą gotowałyśmy Wiejski kociołek z kluseczkami.
 Od firmy Prymat dostałam wspaniałe upominki,które z przyjemnością wykorzystam w kuchni.

W piętek 4 września o godzinie 19.15 serdecznie zapraszam do oglądania w telewizji TVP1 programu kulinarnego ,,Przepis dnia '' z moim udziałem.












Zdjęcia  udostępnione dzięki Zespołowi Doradca Smaku.pl







15 komentarzy:

  1. Iza gratuluję, świetnie nagranie, dopiero dziś obejrzałam, super danie muszę koniecznie wypróbować:)))Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Bogusia,oj widać było jaka byłam zestresowana:)
    A danie polecam,na jesienne zimno w sam raz.
    Również pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza wcale nie było widać po Tobie zdenerwowania, wyglądałaś bardzo naturalnie:)
      Danie koniecznie muszę wypróbować, uwielbiam takie dania z domowymi kluseczkami:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Dzięki Bogusia za miłe słowa:)
      Dodam,że to fajna przygoda,ekipa też była super:)
      Danie polecam:)

      Usuń
  3. Izuniu, ciekawa przygoda i miłe przeżycie kulinarne :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miły komentarz:)
    To było dla mnie wielkie wyróżnienie i wspaniała przygoda:)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Gartuluję :) A danie bardzo pysznie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo:)Oj jak ja się denerwowałam,stres,stres i jeszcze raz stres.
    A danie fakt,pyszne idealne na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że przegapiłam ciekawy odcinek :) właśnie nadrobiłam i bardzo mi się podobało :))
    Co do stresu - no nie dziwię się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aneta za miłe słowa:)
      Za drugim razem już inaczej bym do tego podeszła,bardziej na luzie,ale i tam jestem zadowolona.Super przygoda:)

      Usuń