czwartek, 29 października 2015

Bananowe muffinki ,,Duszki''

Muffinki z bananami są bardzo pyszne i mięciutkie.Do ich wykonania możemy poprosić dzieci,na pewno będą chętnie pomagać i potem je zjadać.Z przepisu wyszło mi 12 sztuk.Zapraszam:)




Składniki:
 Ciasto:
3 jajka
4 łyżki cukru trzcinowego
szczypta soli
półtorej szklanki mąki tortowej
2 łyżeczki proszku do pieczenia
1 łyżka cukru waniliowego
2 małe banany

Dodatkowo:
1 szklanka śmietany kremówki 30 %
cukier puder do smaku
dekoracje na oczy ( u mnie niebieskie drażetki )

Wykonanie:
1.Jajka ubijamy z cukrem trzcinowym,szczyptą soli i cukrem waniliowym na puszystą masę.Następnie dodajemy mąkę tortową i proszek do pieczenia i dokładnie ucieramy.
2.Banany obieramy i kroimy w półplasterki następnie mieszamy z ciastem.Ciasto przekładamy do formy do pieczenia muffinek.Pieczemy około 20 minut w temperaturze 180 stopni.Sprawdzamy patyczkiem czy są upieczona.Muffinki studzimy.
3.Śmietaną kremówkę ubijamy na sztywną pianę z cukrem pudrem do smaku.Przestudzone muffinki dekorujemy ubitą śmietaną za pomocą szprycy formując duszki.Z drażetek robimy oczy. Tak przygotowane muffinki podajemy.
4. Zapraszam:)

6 komentarzy:

  1. Oo, a tu juz tak Halloweenowo, ja tez bede musiala jakies ciasteczka dzisiaj upiec do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A już dzisiaj dodałam wszystkie przepisy,bo widziałam,że już się pojawiają na innych blogach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie słodkie duszki:) muszę zrobić z dziećmi. Świetne są:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i polecam zrobić.Dzieci na pewno będą miały frajdę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie robiłam bananowych muffinek, musze wypróbować Twój przepis!

    OdpowiedzUsuń