czwartek, 9 czerwca 2016

Makaron z truskawkami i nutką kardamonu.

Sezon truskawkowy trwa na dobre, można już kupić pyszne i pachnące truskawki, lub zerwać je prosto z krzaczka. Polecam więc przygotować taki obiad z makronu i truskawek. Będzie bardzo pysznie i pachnąco. Kardamonu radzę dodać według uznania, ja nie żałowałam, ale cóż...uwielbiam:) A użyłam wspaniałego i ekologicznego kardamonu od ECOBLIK . Zapraszam:)

 




Składniki:
około 30 dag świeżych truskawek
10 dag serka waniliowego homogenizowanego
cukier do smaku
mielony kardamon według uznania
25 dag dowolnego makaronu ( u mnie penne )
sól do gotowania

Wykonanie:

1.Truskawki myjemy, dokładnie osuszamy i usuwamy szypułki. Następnie miksujemy blenderem na gładki mus. Dodajemy serek waniliowy, cukier do smaku i kardamon ( ja kardamonu dałam jedną małą płaską łyżeczkę ) według uznania, miksujemy do połączenia się składników.

2.Makaron gotujemy do miękkości w osolonej wodzie, gdy będzie miękki dokładnie odcedzamy.

3. Na talerze nakładamy porcje makaronu i polewamy sosem truskawkowym. Podajemy.

4. Smacznego.
 

2 komentarze: