sobota, 1 maja 2021

Pieczone jabłka z daktylami i masłem orzechowym

Na podwieczorek polecam pyszne jabłka pieczone z dużą ilością daktyli suszonych i z masłem orzechowym. Najlepiej smakują od razu po upieczeniu takie gorące. Proste i szybkie w wykonaniu. Z tej receptury wychodzi 4 porcje. Uwielbiam takie jabłka :)

 



 

 

 

Potrzebujemy:

4 większe jabłka

15 dag suszonych daktyli od Helio

1 łyżka masła orzechowego

 

Wykonanie pysznych pieczonych jabłek:

 

1. Jabłka myjemy i osuszamy. Wydrążamy środki uważając żeby nie uszkodzić jabłek. Daktyle kroimy w kostkę i mieszamy z masłem orzechowym.

2. Wydrążone jabłka napełniamy daktylami i układamy w naczyniu do zapiekania. Następnie pieczemy w temperaturze 180 stopni przez około 30 minut do miękkości jabłek.

3. Podajemy gorące zaraz po upieczeniu. Smacznego życzę.


Moje rady:

Porcja dla 4 osób.

Czas pieczenia zależy od twardości jabłek, może być dłuższy lub krótszy.

 

A tutaj produkt, którego użyłam do przygotowania pysznych jabłek:

 



2 komentarze: