sobota, 25 listopada 2023

Kolorowa sałatka ze szpinakiem, jajkiem i halloumi

Uwielbiam takie kolorowe sałatki. Wrzucamy swoje ulubione składniki i gotowe. Moja sałatka jest bardzo sycąca i pożywna. Podałam ją z grzankami z bułki. Taką sałatkę może podać na kolację czy nawet na obiad. Sprawdzi się doskonale do śniadaniówki do pracy czy do szkoły. Bardzo polecam.





Potrzebujemy:

2 garście świeżego szpinaku

10 dag sera halloumi

garść jasnych winogron

2 jajka ugotowane na twardo

1 pomidor

kilka plasterków ulubionej wędliny

2 łyżki suszonych pomidorów ( u mnie pomidory w paseczkach )

1 łyżka oliwy z suszonych pomidorów

 

 

Wykonanie pysznej sałatki:

 

1. Szpinak, winogrona i pomidora myjemy i dokładnie osuszamy.

2. Jajka kroimy w plasterki, a pomidora w półplasterki, ser halloumi w paseczki. Jeżeli mamy duże winogrona to przekrawamy je na pół, moje były malutkie.

3. Na talerzu układamy wszystkie składniki sałatki, skrapiamy ją oliwą z suszonych pomidorów i podajemy. Ja podałam z grzankami z bułki. Smacznego życzę.

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz