niedziela, 18 kwietnia 2021

Jabłka pieczone z owsianką i masłem orzechowym

 Dzień Dobry w niedzielę :)

 

Lubicie pieczone jabłka? Ja uwielbiam i często je przygotowuję. Uwielbiam je na podwieczorek. Nadziewam dowolnie, najczęściej tym co mam pod ręką. Tym razem nadziałam je owsianką. Użyłam naturalnych owsianek gotowych w 3 minuty od KUPIEC Owsianki połączyłam z masłem orzechowym i nie ukrywam, że wyszło pysznie. Pieczone jabłka podałam również z dżemem. Jak dla mnie jest to idealny podwieczorek. Upieczcie takie jabłka. Miłej niedzieli :)

 





Potrzebujemy:

4 jabłka

2 owsianki naturalne od KUPIEC

1 kopiasta łyżka masła orzechowego

dowolny ulubiony dżem


Wykonanie pysznych pieczonych jabłek:

 

1. Owsianki przygotowujemy według przepisu na opakowaniu, można dodać mniej wody, będą wtedy gęściejsze. Studzimy, dodajemy masło orzechowe i dokładnie mieszamy.

2. Jabłka myjemy, osuszamy i wydrążamy środki, uważamy, żeby ich nie uszkodzić. Następnie napełniamy owsianką.

3. Jabłka pieczemy w temperaturze 180 stopni do miękkości. Czas pieczenia zależy od twardości jabłek, ale tak około 20-30 minut.

4. Upieczone jabłka podajemy na gorąco z ulubionym dżemem. Smacznego życzę.


Moje rady:

Porcja dla 4 osób.

Użyłam owsianek gotowych w 3 minuty.

 

#kupiec #zdrowaradosczycia #ambasadorkupiec

10 komentarzy:

  1. Powiem Ci że bardzo lubię i tak samo bardzo rzadko je przygotowuje...sana nie wiem czemu. A Twoja propozycja zdrowa i sycąca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz upiec, koniecznie :) Fakt z owsianką są bardzo sycące :)

      Usuń
  2. Pyszna propozycja na przykład na drugie śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieki nie jadłam pieczonych jabłek. Rewelacyjny pomysł z tą owsiankową wkładką. Zrobię w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, ja robię często, bo uwielbiam :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Świetny pomysł, coś dla mojej córki.

    OdpowiedzUsuń
  5. it looks cute and yummy. thanks for the recipe. i'll give it a try
    brazilian human hair wigs

    OdpowiedzUsuń