wtorek, 12 stycznia 2021

Śniadaniowa owsianka gotowana na mleku migdałowym z orzechami

Owsianka to doskonałe rozwiązanie na pyszne i sycące śniadanie. Ostatnio uwielbiam owsiankę przygotowaną na mleku migdałowym, wychodzi idealna, taka lekko słodka, nie trzeba jej dosładzać. Podałam ją z masłem orzechowym, orzechami włoskimi i bananem. Bardzo polecam :)

 

Do wykonania owsianki użyłam orzechów włoskich od Helio . Orzechy pochodzą z upraw ekologicznych i są w 100 % naturalne. Ich jakość jest bardzo wysoka. Polecam :)






 

 

Potrzebujemy:

1 szklanka mleka migdałowego

pół szklanki płatków owsianych górskich

1 banan

1 spora łyżka masła orzechowego

2 łyżki orzechów włoskich od Helio

 

Wykonanie pysznej owsianki:

 

1. Mleko migdałowe zagotowujemy, wsypujemy płatki i gotujemy do zgęstnienia często mieszając. 

2. Gotową owsiankę przekładamy do miseczki, dodajemy masło orzechowe, orzechy drobno pokrojone i banana pokrojonego w plasterki.

3. Owsianka jest gotowa do podania. Smacznego.

 

Moje rady:

Z tej receptury wychodzi jedna porcja.

Owsianki nie słodziłam, na mleku migdałowym jest słodka.  

 

A tutaj produkt, którego użyłam do wykonania tej pysznej owsianki:

 

 



2 komentarze:

  1. Pyszna owsianka, na mleku migdałowym nigdy nie robiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu bardzo polecam :) Taką uwielbiamy, jest pyszna :)

      Usuń