piątek, 10 lipca 2020

Śniadaniowy koktajl truskawkowy z płatkami owsianymi

Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. Nie wyobrażam sobie żeby zacząć dzień bez pożywnego śniadania. Warto poświęcić kilka minut i przygotować pyszny posiłek. Moja propozycja to koktajl truskawkowy z płatkami owsianymi. Koktajl na bazie jogurtu naturalnego posłodzony cukrem brzozowym. Pysznie i zdrowo. Jeżeli nie lubicie takich śniadań to można przygotować na podwieczorek lub ewentualnie drugie śniadanie. Warto, bo jest pyszny, zdrowy i pożywny :)










Potrzebujemy:
40 dag jogurtu naturalnego typu greckiego
około 50 dag świeżych truskawek
2 łyżki płatków owsianych błyskawicznych od KUPIEC
cukier brzozowy według uznania ( u mnie 1 łyżka )


Wykonanie pysznego koktajlu śniadaniowego:


1. Truskawki myjemy, dokładnie osuszamy i usuwamy szypułki. Do kubka blendera przekładamy jogurt grecki, truskawki, płatki i cukier. Następnie miksujemy na gładki koktajl. Cukru dodajemy według uznania, ja dałam jedną łyżkę, dla mnie było w sam raz, ale miałam bardzo słodkie truskawki.

2. Koktajl rozlewamy do szklaneczek i podajemy. Koktajl przed podaniem można schłodzić w lodówce.

3. Smacznego życzę.


Moje rady:
Z przepisu wychodzi 4 porcje.
Koktajl jak postoi to trochę zgęstnieje od płatków.
Zamiast cukru brzozowego można użyć miodu prawdziwego.

 #kupiec #zdrowaradosczycia #ambasadorkupiec

2 komentarze:

  1. Jak u Mamy🤗
    Jak tylko zaczynał się sezon truskawkowy to taki mus był prawie codziennie. Z makaronem, ryżem, płatkami kukurydzianymi albo po prostu bez niczego.
    Pyszota! Do dziś je lubimy :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz i również pozdrawiam :)

      Usuń