poniedziałek, 13 lipca 2020

Sałatka z warzyw, ryżu i kaszy

Taka sałatka jest idealna na drugie śniadanie. Bardzo sycąca i prosta w wykonaniu. Wystarczy ugotować ziarna, pokroić warzywa i wszystko razem wymieszać. Sałatkę można podać ze świeżym pieczywem. Można zapakować do pudełka śniadaniowego i zabrać do pracy, szkoły czy na piknik. Sprawdzi się również jako lekkie danie obiadowe, ale polecam na drugie śniadanie. Zróbcie koniecznie. Będzie zdrowo, pysznie i kolorowo :) Smacznych inspiracji życzę :)

Do wykonania tej zdrowej i pysznej sałatki użyłam mieszanki ziaren Lunch mix, którą Wam bardzo polecam. Ja osobiście jestem nią bardzo zachwycona i na stałe zagości w mojej kuchni. Otrzymałam ją od marki Kupiec .












Potrzebujemy:
2 woreczki mixu Lunch od Kupiec
2 duże pomidory
2 duże ogórki gruntowe
pół puszki kukurydzy
2 łyżki oliwy z oliwek
1 łyżeczka przyprawy do dipów i sałatek

Wykonanie pysznej sałatki:

1. Ziarna gotujemy według przepisu na opakowaniu, wysypujemy z woreczków do większej miski i dokładnie studzimy.

2. Pomidory i ogórki myjemy i osuszamy. Ogórki obieramy i kroimy w grubsze plasterki, pomidory kroimy w w większą kostkę. Kukurydzę odsączamy z zalewy.

3. Wszystkie składniki sałatki mieszamy dokładnie ze sobą. Sałatkę odstawiamy żeby składniki się przegryzły. Można schłodzić w lodówce.

4. Gotową podajemy. Smacznego życzę.

Moje rady:
Porcja dla 4 osób.
Użyłam gotowego mixu Lunch, w którego w skład wchodzą: ryż parboiled, kasza bulgur, kasza owsiana, ryż czerwony.

 #kupiec #zdrowaradosczycia #ambasadorkupiec

4 komentarze:

  1. Pyszna sałatka kochanie :-) smacznego :/)

    OdpowiedzUsuń
  2. taka fajna sałatka latem z powodzeniem może zastąpić obiad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak i na drugie śniadanie i na obiad :)

      Usuń