środa, 20 kwietnia 2022

Pieczone jabłka z kaszą bulgur, miodem i bakaliami

Kto lubi pieczone jabłka? Ja uwielbiam i dlatego często goszczą u mnie na podwieczorek. Tym razem postanowiłam przygotować je z kaszą bulgur, miodem i bakaliami. Wyszło zdrowo i pysznie, a do tego szybko, niedrogo i pomysłowo. Kasza na słodko to bardzo dobry pomysł, spróbujcie :)

 

 



 

 Potrzebujemy:

4 średnie jabłka

80 g kaszy bulgur ( u mnie taka w woreczku ) od KUPIEC

1 łyżka miodu prawdziwego

2 łyżki rodzynek

2 łyżki posiekanych orzechów laskowych

1 łyżka posiekanych nerkowców

 

 

Wykonanie pysznych pieczonych jabłek:

 

1. Kaszę gotujemy według przepisu na opakowaniu, wodę można lekko posolić. Wyjmujemy z woreczka, przesypujemy do miseczki i studzimy. Następnie dodajemy miód i bakalie, dokładnie mieszamy.

2. Jabłka myjemy, osuszamy i wydrążamy środki, uważamy, żeby nie uszkodzić jabłek, następnie napełniamy je nadzieniem z kaszy.  

3. Tak wykonane jabłka przekładamy do formy do zapiekania i pieczemy do miękkości w temperaturze 180 stopni przez około 30 minut. Czas pieczenia zależy od miękkości jabłek, może być dłuższy lub krótszy.

4. Podajemy gorące zaraz po upieczeniu. Smacznego życzę.

 



Moje rady:

Porcja dla 4 osób.

Najlepiej wybierać jabłka jednakowej wielkości.

Czas pieczenia może być dłuższy lub krótszy, zależy to od miękkości jabłek.

 

#zdrowaradosczycia #kupiec #ambasadorkupiec #aktywniezkupcem


1 komentarz: