środa, 20 kwietnia 2022

Kolorowa sałatka z kaszą bulgur

Pyszna, zdrowa i kolorowa sałatka. Idealna na kolacje, drugie śniadanie czy obiad. Dzięki kaszy bulgur jest bardzo sycąca. Można zabrać ją w pudełku śniadaniowym do pracy, szkoły, na wycieczkę czy na piknik. Uwielbiam ładnie przygotowane jedzenie i jestem wielbicielką sałatek :)

 

 







Potrzebujemy:

80 g kaszy bulgur ( u mnie taka w woreczku ) od KUPIEC

1 zielony ogórek

1 pomidor

kilka rzodkiewek

2 spore garście roszponki

1 łyżka oliwy z oliwek

pół łyżeczki suszonych pomidorów ( przyprawa )

 

 

Wykonanie pysznej sałatki:

 

1. Kaszę gotujemy według przepisu na opakowaniu, wodę lekko solimy. Wyjmujemy z woreczka, przesypujemy do miseczki i dokładnie studzimy. 

2. Warzywa myjemy i osuszamy, ogórek obieramy. Warzywa dowolnie kroimy w plasterki lub półplasterki.

3. Na półmisek nakładamy roszponkę, kaszę, a następnie pokrojone warzywa, całość skrapiamy oliwą i posypujemy przyprawą. Podajemy od razu lub po schłodzeniu z lodówki. Smacznego życzę.

 


 


Moje rady:

Porcja dla 2 osób.


#zdrowaradosczycia #ambasadorkupiec #kupiec #aktywniezkupcem


2 komentarze:

  1. Tak kaszy bulgur jeszcze nie robiłam, pora nadrobić bo zapowiada się snakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, w sałatce jest bardzo pyszna, zabrałam ją dzisiaj do pracy :)

      Usuń