czwartek, 21 marca 2019

Owsianka na soku pomarańczowym z bakaliami i bananem.

Witam Was bardzo cieplutko :) 

Lubicie owsiankę? Ja uwielbiam. Ale trochę to trwało za nim ją polubiłam. Owsianka kojarzyła mi się z taką breją gotowaną na mleku i nie wyglądała zbyt apetycznie. Postanowiłam przygotować taką, która i smakowałaby i wyglądała apetycznie. Otóż płatki owsiane, koniecznie błyskawiczne zalewam gorącym mlekiem, przykrywam i odstawiam do napęcznienia, mieszam z ulubionymi dodatkami i gotowe. Tym razem postanowiłam przygotować owsiankę na soku pomarańczowym...tak, tak  na soku. I to był najlepszy pomysł. Owsianka wyszła bardzo pomarańczowa w smaku i pachnąca, bo jak owsianka na mleku to czemu nie na soku. W tym celu użyłam soku HORTEX  sok 100% pomarańcza, który zawsze ma lodówce. Zachęcam zróbcie sobie takie śniadanie. Doda Wam energii i sytości na cały dzień. Owsiankę można przygotować wieczorem, rano tylko dodać ulubione dodatki i zjeść z apetytem :) Smacznych śniadań Wam życzę :)













Wiosenny konkurs od Matki Natury

#durszlakXhortex #hortex #odmatkinatury


Potrzebujemy:

Na owsiankę:
półtorej szklanki płatków owsianych błyskawicznych
półtorej szklanki soku pomarańczowego Hortex 100 % pomarańcza
2 łyżki posiekanych orzechów włoskich
4 łyżki rodzynek

Dodatkowo:
2 banany
4 łyżki rodzynek
2 łyżki posiekanych orzechów włoskich


Wykonanie pysznej owsianki na soku pomarańczowym:


1. Sok wlewamy do garnka i zagotowujemy. Płatki owsiane wsypujemy do miski, zalewamy gorącym sokiem, dokładnie mieszamy i przykrywamy talerzykiem. Odstawiamy na jakieś 10 minut, żeby zmiękły i wchłonęły cały sok.


2. Następnie do płatków dodajemy rodzynki i orzechy i dokładnie mieszamy.


3. Owsiankę nakładamy na talerzyki lub do miseczek, dekorujemy orzechami, rodzynkami i pokrojonym w plasterki bananem.


4. Podajemy, a ja smacznego życzę.



Moje rady:
Szklanka do odmierzania składników o pojemności 250 ml.
Z przepisu wychodzi 2 duże porcje.

Przepis bierze udział w akcji kulinarnej na Durszlaku: Wiosenny konkurs od Matki Natury.

#durszlakXhortex #hortex #odmatkinatury

Wiosenny konkurs od Matki Natury

2 komentarze: