sobota, 5 marca 2022

Makaron spaghetti z tofu i marchewką - Testowanie patelni WOLL

Piąty mój przepis przygotowany na tytanowej patelni WOLL. Przygotowałam makaron z tofu, danie idealne dla osób nie jedzących mięsa. Od kiedy moje córki nie jedzą mięsa nauczyłam się przygotowywać posiłki bezmięsne, sama jem mięso tylko raz na jakiś czas i sięgam po dania wegańskie lub wegetariańskie. Przygotowywanie posiłków na takiej patelni to sama przyjemność. Patelnia jest głęboka, więc spokojnie można przygotować na niej posiłek dla kilku osób. Patelnia posiada również pokrywkę, więc danie można przykryć, a dzięki temu że patelnia jest dość gruba to długo trzyma ciepło, jedzenie bardzo długo pozostaje gorące, co jest dużym plusem.

Tutaj mam dla Was link do patelni którą testuję od około miesiąca, wystarczy kliknąć:

https://www.patelnie-tytanowe.pl/patelnie-tytanowe/43-patelnia-woll-diamond-gleboka-28-cm--4032525172869.html

 Polecam również odwiedzić sklep z patelniami

Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie, a teraz zapraszam na danie które przygotowałam na tytanowej patelni.

 

 

Makaron spaghetti z tofu i marchewką






Potrzebujemy:

1 opakowanie tofu naturalnego ( 180 g )

1 cebula

2 marchewki

2-3 ząbki czosnku

500 g przecieru pomidorowego ( użyłam takiego w kartoniku ) 

25 dag makaronu spaghetti

sól do smaku

pieprz czarny mielony do smaku

olej do smażenia

zioła prowansalskie według uznania

papryka słodka mielona według uznania

 

 

Wykonanie pysznego makaronu z tofu:

 

1. Cebulę i czosnek obieramy i kroimy kostkę. Na patelni rozgrzewamy olej, wrzucamy cebulę i czosnek. Chwilę przesmażamy cały czas mieszając, uważamy żeby za mocno nie przypiec. Czosnek i cebula mają się tylko zeszklić.

 


 2. Marchewki myjemy i osuszamy, kroimy w plasterki. Tofu rozdrabniamy widelcem. Wrzucamy na patelnię i chwilę przesmażamy z cebulą i czosnkiem.

 


3. Następnie wlewamy przecier pomidorowy i dusimy do miękkości wszystkich składników.

 4. Sos przyprawiamy do smaku przyprawami i ziołami. Makaron gotujemy w osolonej wodzie według przepisu na opakowaniu. Odcedzamy i dodajemy do sosu, dokładnie mieszamy.

 

5. Podajemy. Smacznego życzę.

 



Moje rady:

Można użyć dowolnych ziół i przypraw.

Porcja dla 4 osób.

 


 




4 komentarze: