niedziela, 6 grudnia 2015

Współpraca z ECOBLIK.

Firma Eco Blik  nawiązała współpracę z moim blogiem.W związku z tym dzięki uprzejmości Eco Blik otrzymałam paczuszkę wspaniałych produktów.Produkty oczywiście mogłam wybrać sobie sama.Po dokładnym przejrzeniu wszystkich wspaniałych produktów zdecydowałam się na kardamonlawendę ,kaszę jaglaną oraz herbatę ziemiańską .
 Sklep Eco Blik posiada w swojej ofercie kawy,herbaty,kasze,przyprawy i wiele innych wspaniałych produktów.Wszystkie produkty mają bardzo śliczne opakowania,które przyciągają uwagę.
Firmie Eco Blik dziękuję za zaufanie i zapewniam,że moja ocena i współpraca będzie rzetelna i uczciwa.



A oto produkty,które wybrałam:

1.Lawenda:


2.Kardamon:


3.Herbata ziołowa:


4.Kasza jaglana:





5 komentarzy:

  1. Smakowicie ;) Też dostałąm niedawno paczuszkę od tej firmy - ja wybrałam kasze smakowe z gruszkami i z wiśniami - pycha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Kusiły mnie te kasze,ale zdecydowałam się też na inne produkty:)

      Usuń
  2. Gratuluję Iza, świetne produkty:)

    OdpowiedzUsuń