piątek, 20 stycznia 2017

Niespodzianka od HELIO.

Dzisiaj pochwalę się Wam jaką niespodziankę otrzymałam wczoraj od HELIO . Otóż zawitał do mnie listonosz ze sporą paczuszką, a w niej same pyszne produkty linii HELIO natura. Jak wiecie w grudniu podjęłam świąteczną współpracęHELIO , która była połączona z konkursem dla najaktywniejszych blogerów. Mój blog znalazł się w najlepszej piątce. Bardzo miłe jest takie wyróżnienie, zwłaszcza, że bardzo się starałam. Przepisy przygotowywałam z wielkim zaangażowaniem i uczciwością. Firmie HELIO bardzo dziękuję za zaufanie, współpracę i wyróżnienie.
Część produktów sobie zjemy a część wykorzystam do przepisów. Bardzo intrygują mnie: berberys suszony i morwa suszona, ponieważ nie miałam jeszcze z takimi produktami styczności. Iza:)




A teraz pochwalę się co otrzymałam:

1. Morele suszone.
2. Rodzynki sułtańskie.
3. Śliwki kalifornijskie.
4. Żurawina suszona.
5. Miechunka suszona.
6. Morwa biała suszona.
7. Figi suszone.
8. Pistacje prażone.
9. Berberys suszony.


7 komentarzy: