piątek, 2 grudnia 2016

Świąteczna współpraca z Helio.

Dzisiaj spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Od firmy HELIO otrzymałam w ramach świątecznej współpracy sporą paczuszkę, a w niej to co ja lubię najbardziej, czyli produkty do pieczenia. Już nie mogę się doczekać kiedy zacznę działać w kuchni, niech tylko choroba, która mnie dopadła trochę odpuści. Firmie HELIO bardzo dziękuję za zaufanie. Serdecznie zapraszam na zakupy do Helio .





A teraz pochwalę się Wam co otrzymałam:

1. Masa makowa.
2. Masa orzechowa z kawałkami orzechów.
3. Śliwki suszone.
4. Płatki migdałowe.
5. Skórki pomarańczowe.
6. Orzechy laskowe.
7. Wiórki kokosowe.
8. Rodzynki królowej.
9. Żurawina suszona.
10. Owoce suszone.
11. Polewa biała i dekoracja.
12. Polewa deserowa i dekoracja.
13. Polewa mleczna i dekoracja.





10 komentarzy: