środa, 15 marca 2017

Niespodzianka od Helio i świąteczna współpraca.

Dzisiaj pochwalę się Wam jaką niespodziankę otrzymałam od HELIO . Otóż zawitał wczoraj do mnie listonosz ze sporą paczuszką, jak tylko zobaczyłam nadawcę to wiedziałam co w niej się znajduje... a co w niej było? Wspaniałe produkty do pieczenia, to co lubię najbardziej. Jak tylko zobaczyłam produkty w mojej głowie już układały się pomysły na słodkości.
Już raz otrzymałam w ramach świątecznej współpracy produkty do testowania KLIK  i chyba dobrze się spisałam, bo później otrzymałam taką niespodziankę KLIK .
Oczywiście wszystkie przepisy jakie przygotuję będą typowo Wielkanocne.

Firmie HELIO bardzo dziękuję za produkty i zaufanie:) Postaram się dobrze je wykorzystać:)




A tutaj lista otrzymanych produktów:

1. Masa krówkowa o smaku adwokata KLIK

2. Masa krówkowa o smaku kajmaku KLIK

3. Masa krówkowa o smaku czekoladowym KLIK

4. Orzechy włoskie KLIK

5. Płatki migdałowe KLIK

6. Skórki pomarańczowe KLIK

7. Wiórki kokosowe KLIK

8. Żurawina suszona KLIK

9. Mieszanka keksowa KLIK

10. Polewa i dekoracja mleczna KLIK


6 komentarzy:

  1. Też bym się ucieszyła z takiej paczuszki. Chociaż przyznam, że nawiązałam współpracę barterową , ale to jednak nie dla mnie. Pozdrawiam serdecznie :) ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu napisz może do Helio. Masz ciekawe przepisy i blog, ja tak zrobiłam, napisałam i podjęli ze mną współpracę:) Jak widać obie strony są zadowolone:)

      Usuń
  2. Świetna paczuszka i tyle pyszności. :-) Już czekam na te cuda, które przygotujesz. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:) Jak tylko wyzdrowieję to biorę się do roboty:)

      Usuń
  3. Pokaźna ta paczuszka :) Będzie dużo pyszności ;)

    OdpowiedzUsuń