piątek, 3 marca 2017

Ciasteczka z otrębów pszennych z bakaliami.

Polecam bardzo pyszne i zdrowe ciasteczka bez zbędnego cukru i tłuszczu. Takie ciasteczka są idealne na przekąskę lub podwieczorek. Można je również zabrać na drugie śniadanie do szkoły czy to pracy. Polecam i zapraszam:)

Przepis bierze udział w konkursie  Bakalie mają moc Zdrowe desery z Agnex. Jeśli uwielbiacie bakalie to informuję Was o zniżce 5% na produkty Agnex, w sklepie internetowym www.sklepagnex.pl  ( rabat obowiązuje do 30.04.2017 r. ). Przy zamawianiu należy podać hasło ZDROWE-BAKALIE. Zapraszam.






Bakalie mają moc! Zdrowe desery z Agnex

 Składniki:
 półtorej szklanki otrębów pszennych prażonych
1 szklanka kaszy jaglanej ekspandowanej
3 jajka
2 łyżki oleju rzepakowego
1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia
pół szklanki rodzynek
2 łyżki ziaren słonecznika
3 łyżki syropu klonowego
1 łyżka miodu prawdziwego

Wykonanie:

1. Wszystkie składniki sypkie dajemy do miski i mieszamy, następnie dajemy mokre składniki czyli jajka, miód prawdziwy i syrop klonowy. Całość dokładnie mieszamy.

2. Z tak przygotowanej masy rękami formujemy ciastka, masa trochę źle się formuje, ale nie trzeba się poddawać. Ciasteczka układamy na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia.

3. Następnie pieczemy około 20 minut w temperaturze 180 stopni do zrumienienia.

4. Ciasteczka pozostawiamy na blaszce do całkowitego wystygnięcia. Po tym czasie są gotowe do podania.

5. Smacznego.

Rady:
Szklanka do odmierzania składników o pojemności 250 ml.
 Z przepisu wyszło mi 12 sztuk ciastek.

18 komentarzy:

  1. Zdrowo i smacznie - może być lepiej?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo apetycznie wyglądają i miałabym ochotę na jedno lub dwa, ale póki co to zadowolę się moimi z płatków kukurydzianych :-D
    P.S. Co jutro robisz na obiad? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu zapraszam na ciasteczka. U mnie zawsze coś pysznego się znajdzie:)
      P.S.Dzisiaj mięsko:)

      Usuń
    2. Pytałam żeby się nie okazało, że znowu się zgrałyśmy. ;-)

      Usuń
    3. Mnie tam to nie przeszkadza. A przepisu mięsa i tak na bloga nie dodam, bo nie wyszło mi tak jak planowałam:(

      Usuń
  3. Świetne, bardzo podobają mi się wszystkie dodatki - ciastka z bakaliami to moje ulubione ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja też uwielbiam takie ciasteczka:)

      Usuń
  4. Ciasteczka pierwsza klasa! Chętnie bym się skusiła na jedno ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł na zdrowe ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń