niedziela, 1 września 2024

Migawki lipca

Zapraszam do migawek miesiąca lipca, trochę spóźnione, ale są. Będzie kolorowo i pysznie. Zapraszam serdecznie.

 

 Jak zwykle mnóstwo pysznych receptur trafiło na mojego bloga. Królowała sezonowość, głównie czereśnie i borówki. Kolorowo i pysznie. Myślę, że każdy kto zerknie na mojego bloga znajdzie coś dla siebie.

 



 





Przeczytałam tylko dwie książki i obie były takie średnie. Są to książki z mojej domowej biblioteczki. Myślę, że jesienią nadrobię zaległości.


 


Kupiłam kilka książek, większość na promocji. Mogę stwierdzić, że mam już pokaźną biblioteczkę.







 

 

Spotkanie z koleżanką i pyszne lody.



 

Lody z mężem.



Trochę ogrodu.





 

 

Chlebek. Uwielbiam wypiekać chlebek. Od kilku miesięcy nie kupiliśmy chleba i bułek.



Przygotowywałam dla siebie pyszne drugie śniadania. Był to taki czas dla mnie.








 

Kawa.





 

 

Prezent od koleżanki.

 



Małe wypiekanie.





 

Zapraszam do migawek sierpnia.


1 komentarz:

  1. Garść pięknych wspomnień, smacznych, letnich i kolorowych:)
    Pozdrawiam miło:)
    Morgana

    OdpowiedzUsuń