środa, 4 września 2024

Ciasteczka owsiano-bananowe z czekoladą i masłem orzechowym

 Dzisiaj mam dla Was recepturę na pyszne, proste i szybkie w wykonaniu ciasteczka. Wykonamy je dosłownie w pięć minut plus pieczenie. Z tej receptury wychodzi 12 ciasteczek. Możecie je zabrać ze sobą na piknik, do szkoły czy pracy. Dla wielbicieli masła orzechowego i nie tylko. Bardzo polecam. Upieczcie i dajcie znać czy smakowały. Udanych wypieków.




Potrzebujemy:

2 banany

1 pełna szklanka płatków owsianych błyskawicznych

pół szklanki masła orzechowego

8 kostek mlecznej czekolady


 

Wykonanie pysznych ciasteczek:

 

1. Obrane banany przekładamy do miski i rozgniatamy widelcem, dodajemy płatki owsiane i masło orzechowe, dokładnie mieszamy.

2. Na blaszki wyłożone papierem do pieczenia nakładamy porcje masy i formujemy okrągłe ciasteczka, ja formowałam za pomocą dwóch łyżek. Ciasteczka posypujemy pokrojoną drobno czekoladą.

3. Ciasteczka pieczemy do ładnego zrumienienia się przez około 20-25 minut w temperaturze 180 stopni. Czas pieczenia zależy od naszego piekarnika. Może być dłuższy lub krótszy.

4. Ciasteczka studzimy na metalowej kratce. Podajemy. Smacznego życzę.

 



Moje rady:

Szklanka do odmierzania składników o pojemności 250 ml.

Z tej receptury wyszło mi 12 sztuk ciasteczek.

Użyłam masła orzechowego 100 % orzechów.

Czas pieczenia zależy od naszego piekarnika. Może być dłuższy lub krótszy.

 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz