piątek, 19 lutego 2016

Mus z kaszy jaglanej,bananów i kakao.

Taki mus przygotowałam pierwszy raz i przyznam się szczerze,że obawiałam się smaku,ale pomimo moich obaw wyszło bardzo smacznie.Mus możemy przygotować bardziej lub mniej słodki.Polecam na podwieczorek.Zapraszam:)




Składniki:
 1 szklanka kaszy jaglanej
2 małe banany
2 łyżki miodu prawdziwego
2-3 łyżki kakao
ewentualnie cukier do smaku
sok z cytryny według uznania

Wykonanie:
1.Kaszę płuczemy zimną woda i dokładnie osączamy,następnie przekładamy do garnka,zalewamy gorącą wodą i gotujemy do miękkości i wchłonięcia całego płynu.Studzimy.
2.Do przestudzonej kaszy dodajemy banany,miód i kakao,sok z cytryny,całość miksujemy blenderem na gładką jednolitą masę,ewentualnie możemy jeszcze dosłodzić cukrem.Podajemy.
3. Smacznego.

Rady:
Jeżeli chcemy bardziej czekoladowy dodajemy więcej kakao.

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. W takim razie trzeba spróbować i zrobić taki mus.Na początek tak z połowy porcji.

      Usuń
  2. Wspaniale wygląda, pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasza jaglana smakuje mi najbardziej na słodko.Jadłam już z miodem i różnymi owocami.Teraz sprobuję dodac jeszcze kakao i blender.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kaszę jaglaną uwielbiam i na słodko i na słono. Jest bardzo zdrowa.
      Dziękuję za komentarz:)

      Usuń