wtorek, 24 maja 2016

Koktajl jogurtowy z mango, bananem i nutką kardamonu.

Taki koktajl to samo zdrowie. Pełen pysznych witamin i bez grama cukru. Koktajl wzbogaciłam wspaniałym i aromatycznym kardamonem mielonym od ECOBLIK , który nadaje mu niezwykłego aromatu. Polecam na podwieczorek. Z przepisu wyszło mi 4 takie porcje jak na zdjęciu. Zapraszam:)






Składniki:
1 dojrzałe mango
2 banany
1 pomarańcza
40 dag jogurtu naturalnego
kardamon mielony według uznania

Wykonanie:

1.Owoce myjemy i dokładnie osuszamy.
Banany obieramy ze skórki.
Z pomarańczy wyciskamy sok.
Mango obieramy, a miąższ kroimy na małe kawałki.

2. Do kubka blendera przekładamy jogurt naturalny. Dodajemy przygotowane owoce i sok, miksujemy dokładnie przez kilka minut. Następnie dodajemy mielony kardamon według uznania, ja dałam pół małej łyżeczki i jeszcze chwilę miksujemy.

3.Gotowy koktajl rozlewamy do szklanek i podajemy od razu lub schłodzony z lodówki.

4. Smacznego.





2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie koktajle, przed chwilką wypiłam z bananem i kiwi:)

    OdpowiedzUsuń