poniedziałek, 21 lutego 2022

Placuszki z kukurydzy i groszku z serem żółtym - Testowanie patelni WOLL

Drugi mój przepis który testuję na tytanowej patelni WOLL to pyszne placuszki, smażone na bardzo małej ilości oleju, co jest bardzo dużą zaletą właśnie tej patelni. Wystarczy tylko łyżka lub dwie tłuszczu. Na patelni nic się przypala, nawet ser żółty. Na innych patelniach niestety, ale zawsze coś się przypalało i wyglądało to bardzo nieestetycznie. Zdarzało mi się też, że w w trakcie dłuższego smażenia musiałam czyścić patelnię. Teraz nie mam już takiego problemu. Wszystko się ładnie smaży. W kuchni jestem estetką i wszystko co przygotowuję musi być idealne i ładne. Poniżej mam dla Was link do patelni, którą obecnie testuję. Zachęcam do klikania.

https://www.patelnie-tytanowe.pl/patelnie-tytanowe/43-patelnia-woll-diamond-gleboka-28-cm--4032525172869.html

Taka patelnia to ogromna przyjemność w przygotowaniu jedzenia. Zapraszam żebyście odwiedzili sklep z patelniami .


Placuszki z kukurydzy i groszku z serem żółtym


Takie placuszki są idealne na przekąskę, kolację czy śniadanie. Są bardzo sycące. Można podać je udekorowane ulubionym ketchupem, ja podałam z pyszną i kolorową sałatką. Smakują na ciepło, jak i na zimno. Z tej receptury wychodzi 12 sztuk placuszków. Zróbcie takie.


 

Potrzebujemy:

4 jajka

10 dag sera żółtego w kawałku

1 puszka zielonego groszku

1 puszka kukurydzy

6 łyżek mąki tortowej

sól do smaku

pieprz czarny mielony do smaku

olej do smażenia

ewentualnie ketchup do polania

 

 

Wykonanie pysznych placuszków:

 

1. Jajka miksujemy z mąką, dodajemy groszek i kukurydzę odsączone dokładnie z zalewy i połowę sera żółtego startego na tarce na małych oczkach, mieszamy i przyprawiamy do smaku solą i pieprzem.

2. Na patelni rozgrzewamy niewielką ilość oleju, nakładamy porcje ciasta formując placuszki. Następnie smażymy z obu stron po kilka minut na ładny złoty kolor. Usmażone posypujemy resztą sera żółtego, gdy ser się rozpuści zdejmujemy z patelni. Podajemy. 

 


 3. Można udekorować ketchupem. Smacznego.

 




 

 

 


6 komentarzy:

  1. Świetne placuszki a ja dziękuję za polecenie patelni. Warto polegać na opinii. Ostatnio szukałam opiekacza do kanapek. Zajęło to nam 2 godziny! Ileż byłby krócej gdyby było więcej testów sprzętów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam patelnie tej firmy, tą akurat co testuję mam od ponad trzech tygodniu i jest cudowna. Moja opinia do tej patelni jest uczciwa. Pozdrawiam :)

      Usuń