piątek, 16 lutego 2024

Migawki stycznia

 Pierwsze w tym roku migawki. Trochę skromne, bo nie wiele się u mnie działo. Nie było nawet kawy na mieście. Dużo czytałam i tworzyłam nowe pyszne receptury. Zapraszam.


Jak zwykle nie mogło zabraknąć u mnie zdjęć pysznej kawy. Uwielbiam od czasu do czasu wypić ładnie podaną kawę. Tym razem kawa z pysznymi pralinkami i czekoladkami. Jest wtedy również okazja aby zrobić ładne zdjęcia.

 









 

Bardzo dużo czytałam. W moje ręce trafiły naprawdę piękne książki. Wszystkie moje, więc w dowolnej chwili mogę sięgnąć po którąś z nich i wrócić do fabuły.

 






W tym miesiącu aż jedenaście pysznych receptur trafiło na bloga. Kilka tortów, tarta, ciasteczka i deser. Były również wytrawne receptury, chlebek czy pyszne pasty, a nawet kopytka. Cały czas uczę się robić torty.













Kupiłam trzy książki do domowej biblioteczki. Książki to moja wielka miłość.





 

Zdarzały mi się zdrowe śniadania. Lubię kolorowe i ładnie podane jedzenie.

 


 

Było trochę zimowo. Za śniegiem nie przepadam, ale niech on będzie w zimie, a nie później na wiosnę, jak co roku.



 

Byłam odwiedzić koleżanki w byłej pracy i upiekłam dla nich pyszne ciasteczka.



 

Mieliśmy też niestety pogrzeb. Zmarł nam ktoś bardzo bliski.




I to już tyle. Zapraszam do migawek miesiąca lutego.


1 komentarz:

  1. Same słodkości :D Książka pt. "Podaruj mi szczęście" zapowiada się ciekawie :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń