środa, 19 lipca 2023

Migawki marca

Witam Was w kolejnym miesiącu migawek. Tym razem będą to marcowe migawki. Zapraszam do lektury.


Czytałam, jak zawsze. W tym miesiącu przeczytałam najpiękniejszą książkę ,,Okruchy lustra '', polecam ją każdemu z całego serca, jest to książka z domowej biblioteczki. Kupiona w Biedronce za dosłownie 10 zł. Tak piękna, że czytałam ją jednym tchem. O bardzo trudnej miłości, o bardzo trudnych wyborach, dawno tak nie byłam zachwycona jakąś książką. I na pewno do niej powrócę. Historia opowiada o młodej i pięknej Michalinie, aktorce, która kocha jednocześnie dwóch mężczyzn, z żadnego nie potrafi zrezygnować. Jeden z nich ginie w wypadu, a drugi ją porzuca, wychodzi za mąż za kogoś innego. Czy będzie szczęśliwa? Przeczytajcie. Bardzo polecam. 478 stron.

 


 

Jako wielbicielka kawy to piłam pyszne kawki w pięknych filiżankach. Mam słabość do ładnie podanej kawy.

 



Oczywiście były domowe wypieki. Kocham drożdżowe.




Wygrałam też książkę.



Razem z mężem odwiedziliśmy nasze córki w Krakowie, które tam mieszkają od października. Był to c bardzo mile spędzony czas, po mimo brzydkiej pogody. Poniżej trochę zdjęć z tego wyjazdu. Chodziliśmy na pyszne jedzonko, zwiedzaliśmy. Wieczorami graliśmy w gry i jedliśmy pyszne kolacje. To był bardzo miły wyjazd.













2 komentarze:

  1. i kolejny fajnie spędzony miesiąc. Pewnie pusto w domu gdy córcie wyjechały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo pusto 😪 Ale staramy się często widywać ♥️♥️

      Usuń