poniedziałek, 12 kwietnia 2021

Serniczki w kokilkach z suszoną morelą

Pyszne serniczki upieczone w kokilkach z obłędnie pyszną suszoną morelą. Morele od HELIO są suszone bez konserwantów, uwielbiam je. Są mięciutkie i idealne do wypieków czy tak do podjadania wprost z opakowania. Polecam i serniczki i morele :)

 



 

 

Potrzebujemy:

 

Na masę serową:

3 jajka

12,5 dag masła lub margaryny

pół szklanki cukru pudru

1 cukier waniliowy

50 dag sera na sernik ( u mnie gotowy z wiadereczka ) 

2 budynie waniliowe ( bez cukru i na pół litra mleka każdy ) 

 

Dodatkowo: 

15 dag suszonej moreli od HELIO

masło lub margaryna do posmarowani kokilek

kasza manna do oprószenia kokilek


Wykonanie pysznych serniczków z morelami:


1. Masło lub margarynę ucieramy z cukrami na puszystą masę, następnie wbijamy po jednym jajku i ucieramy, dodajemy ser i budynie w proszku i ponownie ucieramy.

2. Kokilki smarujemy bardzo cieniutko masłem lub margarynę, oprószamy kaszą manną. Nakładamy masę serową i lekko wciskamy po kilka moreli.

3. Serniczki pieczemy w temperaturze 180 stopni do ładnego zrumienienia się przez około 50 minut. Upieczone studzimy i podajemy. Smacznego życzę.



Moje rady:

Z tej receptury wyszło mi 6 porcji, ale ilość zależy od wielkości kokilek.

Szklanka do odmierzania składników o pojemności 250 ml.


A tutaj produkt, którego użyłam do upieczenia tych pysznych serniczków:

 


 


7 komentarzy:

  1. Iza bardzo pomysłowe serniczki, aż ochoty nabrałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, pyszna propozycja na deser :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowite serniczki <3
    Wspaniały pomysł na takie mini wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie pyszne serniczki. mam takie kokilki i nigdy nie uzywam. dziekuje za podpowiedz. A morele znam i bardzo lubie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam :) U mnie kokilki ciągle są w użyciu :) Również pozdrawiam :)

      Usuń