niedziela, 22 sierpnia 2021

Placuszki kokosowo-bananowe na kremówce

Przepyszne, mocno kokosowe i bardzo kaloryczne. Idealne na podwieczorek. Można dodać więcej cukru, dla mnie tyle było w sam raz. Proste w wykonaniu. Pięknie się prezentują na talerzu. Uwielbiam takie placuszki. Macie ochotę to przygotujecie. Zachęcam. Miłej niedzieli :)



 

Potrzebujemy:

 

Na ciasto:

125 ml śmietanki kremówki 30 %

1 jajko

1 łyżka cukru kokosowego

pół łyżeczki proszku do pieczenia 

7 łyżek wiórek kokosowych

pół szklanki mąki tortowej

1 łyżka kaszy manny

1 niewielki banan 

1 łyżeczka ekstraktu waniliowego

 

Dodatkowo:

olej do smażenia

 


Wykonanie pysznych placuszków:


1. Do miski wbijamy jajko, wlewamy śmietankę, dodajemy cukier i roztrzepujemy ,,rózgą'' lub widelcem. Następnie dodajemy pozostałe składniki i dokładnie mieszamy, na koniec dodajemy banana pokrojonego w kostkę, delikatnie mieszamy.

2. Na patelni rozgrzewany olej, smażymy placuszki z obu stron do zrumienienia, usmażone osączamy na papierowym ręczniku z nadmiaru tłuszczu.

3. Podajemy. Smacznego życzę.


Moje rady:

Z tej receptury wychodzi 12 sztuk placuszków.

Można dodać więcej cukru.

 

10 komentarzy:

  1. Z cukrem kokosowym jeszcze się nie spotkałem a placuszki prezentują się znakomicie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cukier kokosowy polecam, mam go od dr oetker. Placuszki polecam :)

      Usuń
  2. Jakie pomysłowe placuszki. Bardzo mi się podoba przepis. I jak zwykle super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Starałam, się żeby było pysznie i ładnie :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zapewniam również, że są pyszne :)

      Usuń