środa, 23 października 2019

Placuszki z ananasem.

Ostatnio bardzo polubiłam placuszki. Smażę je dość często i za każdym razem inne. Tym razem przygotowałam placuszki z ananasem. Pyszne, pachnące i idealne na słodkie śniadanie czy podwieczorek. Zróbcie takie placuszki złociste. Na pewno Wam posmakują :) Smacznego :)









Potrzebujemy:

Na ciasto:
2 jajka
1 cukier waniliowy
3 łyżki cukru
1 szklanka mleka
1 łyżeczka proszku do pieczenia
półtorej szklanki mąki tortowej
1 szklanka mąki krupczatki
5 krążków ananasa w syropie

Dodatkowo:
olej do smażenia


Wykonanie pysznych placuszków:

1. Ciasto: Składniki na ciasto, oprócz ananasa przekładamy do miski, miksujemy na gładkie bez grudek ciasto. Krążki ananasa wyjmujemy z syropu, kroimy na małe kawałki, wrzucamy do ciasta i mieszamy łyżką.


 2. Smażenie: Na patelni rozgrzewamy olej, kładziemy po porcji ciasta i smażymy placuszki z każdej strony do zrumienienia przez kilka minut.


3. Odsączanie: Usmażone placuszki odsączamy na papierowym ręczniku z nadmiaru tłuszczu.


4. Podanie: Gotowe podajemy, a ja smacznego życzę.


Moje rady:
Szklanka do odmierzania składników o pojemności 250 ml.
Z przepisu wyszło mi 20 sztuk placuszków.



5 komentarzy: